Mijn Klacht:
mijn abonnement is afgelopen 24 april 2015 bij hollandsnieuwe , ben overgegaan op T-Mobile ,, en wil mijn eigen nummer mee nemen , dus T-Mobile heeft dat doorgegeven aan hollands nieuwe ,nu zeggen ze steeds mijn mobile nummer en mijn sim nummer kloppen niet nou echt wel ben al jaren bij hollands nieuwe , en opeens klopt niks meer , ze willen gewoon dat je bij hun blijft,,, ik mag overstappen naar wie ik wil toch ,vrij en gaan en staan waar ik wil , wat nu ik weet niet meer wat ik moet doen .mischien dat u het even voor mijn in orde kan maken of bellen hartelijk dank mvg mme voogdt
Gewenste Oplossing:
ik ben te vreden als het opgelost word dank u

