Klacht: overschrijding dataverkeer

maikel88 op 28 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

ik zou van 1 t/m 9 november 31gb dataverkeer hebben verbruikt,dit kan toch helemaal niet doe geen rare dingen op de telefoon en mijn telefoon heeft toen bijna niet aan gestaan want hij viel de hele tijd uit,doety het nu helemaal niet meer..Ik zou midden in de nacht of op tijden dat ik werk enz enz heel veel gb gebruikt hebben.
Dien je een klacht in en vraag je op welke sites je die hebt gebruikt kunnen ze geen antwoord op geven.Ik kan ook we lzeggen je hebt zoveel gebruikt dan en dan maar waaraan wil ik weten.
DIT KAN HELEMAAL NIET!!!
Rekening van 1113.13 euro die ik geweigerd heb te betalen tot ze me zeggen waar dat hoge dataverkeer vanaf komt.
Ik heb van meer mensen gehoord die rond die tijd absurde rekeningen kregen en er niets van snapte.
Zijn ook naar de vodafonewinkel geweest die zeiden ook dat dit wel heel erg hoog was voor waar ik dat voor verbruik.
Niets anders gedaan dan normaal en dan heb ik genoeg aan 1gb.
Mij valt wel op dat veel mensen klachten hebben over hoog dataverbruik in november.

ik wil weten waar ik dat dataverkeer van heb verbruikt en kwijtschelding van een deel van de kosten.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 26 februari 2013 om 15:06 geantwoord

Om de klacht van maikel88 op te kunnen lossen hebben we de klantgegevens nodig helaas ontbreken deze.
Neem gerust contact op met onze klantenservice via 1201.

Groet, Eric

Alle klachten die gemeld zijn door