Klacht: Overschrijding datalimiet

PikeP op 23 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abbonnement bij Vodafone, waaronder internetgebruik.
Normaliter gebruik ik maandelijks 10 tot 15% van mijn beschikbare datalimiet in de bundel.
Dat komt omdat ik vrijwel alleen thuis en op mijn werk van internet gebruik maak van het daar beschikbare wifi netwerk (dus niet uit de bundel).
Vanmiddag kreeg ik een SMS dat ik 75% van mijn bundel gebruikt had.
bij controle bleek dat opeens Wifi uitstond.
Uiteraard deze gelijk weer aangezet.
Echer toen ik vervolgens op MyVodafone mijn tegoed raaadpleegde, zag ik ik al ruim EUR 120,- buiten de bundel had gebruikt. Omdat deze gegevens volgens de site niet actueel zijn, kan dit nog wel oplopen.
Uiteraard zal wel ergens ‘in de kleine lettertjes’ staan dat ik mij niet op het tijdig versturen kan beroepen.
Ik las echter dat de providers een afspraak hebben gemaakt met de overheid om gebruikers netjes tijdig te informeren om dit soort problemen te voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Coulance en een tegemoetkoming in de kosten.

Daarnaast zou ik graag niet meer dan mijn bundel willen gebruiken. Dus overschrijding niet mogelijk. Zeker gezien de torenhoge kosten van overschrijding t.o.v. je bundel.
Dat kun je helaas niet instellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 25 februari 2013 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi PikeP,

Je hebt per e-mail een reactie ontvangen van Vodafone.

Eric

Alle klachten die gemeld zijn door