Mijn Klacht:
mij was gezegd door Vodafone dat ik verder niets hoef te doen vandaag zou de overgang van prepaid naar het abonennemt gaan.ik heb nog 7euro beltegoed maar mijn telefoon is geblokkeerd ik heb morgen mijn telefoon nodig voor mijn werk anders kost dit mij geld.
Gewenste Oplossing:
ik ben pas tevreden als dit goed op word gelost .als dit morgen niet opgelost word wil ik schadevergoeding.

