Klacht: Onzorgvuldigheid of onjuiste faktuur

op 23 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

H e t i n mijn b e s t e l l i n g m e t o r d e r n u m m e r 3 1 0 6 0 8 8 4 1 m a a n d e l i j k s t e b e t a l e n b e d r a g i s n i e t
akkoord

V o l g e n s d e d o o r U v e r s t u u r d e m a i l dd 20-01-2020 z o u i k e e n k o r t i n g k r i j g e n v a n 2 , 5 0 E u r o w a n n e e r i k o o k e e n k l a n t v a n Z i g g o b e n .
D i t h e b i k o o k b i j d e b e s t e l l i n g a a n g e g e v e n
e n h i e r v a n h e b i k p r i n t s g e m a a k t .

IK b e g r i j p d a t d e z e k o r t i n g p a s i n g a a t b i j
e i n d e h u i d i g c o n t r a c t . V a n e e n p r o f e s s i o n e l e o r g a n i s a t i e w a t U w e n s t t e p r o f i l e r e n v i n d i k d i t r o n d u i t s l o r d i g .

G a a r n e r e a c t i e .

M e t v r i e n d e l i j k e g r o e t
P . F r a n s s e n

Gewenste Oplossing:

Korrekte faktuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pfranssen