Klacht: Onverklaarbaar dataverbruik Vodafone

KathyD op 15 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt sinds kort veel dataverbruik geboekt van mijn Vodafone abonnement, met name op momenten dat ik mijn iPhone niet gebruik. namelijk ’s nachts en wat opvalt ook regelmatig op tijdstippen zoals 00.30, 03.00, 05.30 etc, dus nogal exacte tijdstippen.
Vanaf september 2012 ben ik nu al maandelijks boven mijn bundel van 3Gb uitgekomen, terwijl ik zeker weet dat het niet aan mijn werkelijk verbruik ligt. Ik vind het vreemd dat dit zomaar kan worden afgeboekt, terwijl ik op genoemde tijdstippen zeker geen gebruik maak van data (midden in de nacht…dan lig ik te slapen)…
Ook maak ik me nu danig zorgen, omdat ik op deze site, maar ook op vele andere sites inmiddels vele vergelijkbare verhalen gelezen heb, waar mensen zelfs honderden euros moeten bijbetalen, zonder dat zij dit daadwerkelijk gebruikt hebben. Dat riekt naar oplichting en doet me ernstig afvragen of ik bij Vodafone wel goed zit!

Gewenste Oplossing:

Verklaring/specificatie van het dataverbruik. Welke websites etc. veroorzaken dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

9 jaren geleden - Beste KathyD, Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail. Met vriendelijke groet, Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Vodafone

Heeft op 15 april 2013 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin meer informatie.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste Berny, Er is helemaal niks opgelost! Het enige wat Vodafone aangeeft is dat het MIJN schuld is. Er is niks onderzocht. Zoals je in de brief kunt zien ben ik verantwoordelijk voor de spook kosten. Het is immers mijn simkaart. Maar het ligt niet aan mijn simkaart, het ligt ergens bij Vodafone als er misbruik van de simkaart gemaakt kan worden. De gevraagde oplossing was, verklaring/specificatie van het dataverbruik. Welke websites etc. veroorzaken dit. Graag een oplossing! Mvg, Kathy

Bericht van Vodafone

9 jaren geleden - Beste KathyD, Wederom heb ik je een reactie gestuurd via e-mail. Met vriendelijke groet, Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door