Klacht: ongeindentificeerde abonnementhouder

maria66 op 05 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb nu al vanaf de kerst geen bereik.als ik iemand bel staat er bezet en als ik sms o.abonnementhouder..er staat btg op en ben al naar de vodafonewinkel geweest maar hun kunnen mij ook niet helpen.hoop dat ik via deze weg geholpen kan worden anders ben ik genoodzaakt om voor een andere provider te kiezen wat ik niet zo leuk vind wat heb nooit problemen gehad met vodafone tot nu toe.

Gewenste Oplossing:

dat ik weer kan bellen en mn blox kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 14 maart 2012 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door