Klacht: nieuw abonnement

op 08 augustus 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone perikelen: Vanavond had ik dan eindelijk de bezorger van Dynalogic aan de deur met mijn nieuwe mobiel. Dit na meerdere pogingen die ik vanaf zondag heb gedaan om een nieuw Red abonnement bij Vodafone af te sluiten. Door nieuw systeem etc, was order zoek en moest alles opnieuw bleek na 3 lange telefoongesprekken. Uiteindelijk gelukt en bezorgafspraak gemaakt. Vandaag eerder naar huis uit werk enzo. Zit de bezorger op mn bank met mijn nieuwe mobiel in zijn hand, zegt ie: sorry, ik moet um weer meenemen want het contract klopt niet. Er staat geen banknummer op. Hij weer weg met telefoon. Uiteraard meteen gebeld, banknummer is wel bekend maar wordt blijkbaar niet geprint op contract (door nieuwe software?). Bekend probleem werd mij verteld. Ik moet nu weer meerdere dagen wachten op opnieuw een nieuwe order. Vodafone is blijkbaar niet in staat om af te wijken van het standaardproces om een gedupeerde klant te helpen. Want mijn huidige telefoon doet niet veel meer. Hoe graag wil Vodafone een nieuwe klant?

Ik ben tevreden als morgen alsnog mijn nieuwe telefoon wordt bezorgd. Ik heb er al 508 Euro voor betaald.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Taco Ruiten