Klacht: misleiding

esterllabegirl op 10 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

begin december 2011 begaf ik mij naar een vodafonewinkel om mijn mobiel.internet om te zetten in een vast internet/vaste-telefonie aansluiting. ik vond mobiel internet niet voldoen langzaam, ronduit slecht zeker gezien ik nogal wat gebruik maak van skype gezien mijn kinderen in het buitenland wonen.geen enkel probleem de medewerker zegde mijn abonnement op en vulde voor mij de formulieren in voor vast internet/vaste telefonie hij gaf mij ook nog eens 2 telefoonnummers, die ik mocht uitzoeken. en zei dat het 20 december 2011 geactiveerd zou worden. Wel ik was tevreden.17 december kreeg ik mijn modem door de post aangeboden en de 20e smorgensvroeg werd vast internet geactiveerd. Telefoonaansluiting, nee die niet. Gebeld naar Vodafone, het spijt me Mevrouw een storing, we doen ons best het op te lossen. Ja dat kan natuurlijk ik zocht daar niets achter. Volgende dag, nee geen aansluiting. Nu 8 januari 2012 nog steeds geen aansluiting. Ik heb herhaalde malen getelefoneerd met Vodafone, mail gestuurd. Nee ze hebben me niets te zeggen. Wanneer ze gaan aansluiten cq de storing verholpen zou zijn, nee ze weten het niet. Kan ik van mijn kontrakt af ivm wanprestatie, nee Mevrouw dan krijgt U een gepeperde rekening van ons. Wat mag ik dan, geduld hebben Mevrouw en niets anders.

aansluiten zo snel mogelijk, of vertellen en uitleggen wat er aan de hand is een storing nee daar geloof ik niet in. Een bedrijf wat het moet hebben internet/telefonie aansluitingen kan zich dit toch niet veroorloven.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Vodafone

Heeft op 13 maart 2012 om 16:19 geantwoord

De klacht is door Vodafone 24/7 Web Crew intern doorgeleid.

Alle klachten die gemeld zijn door