Klacht: Misleidend

op 07 augustus 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de winkel aan de Witbaudstraat Amsterdam ben ik alvast overgestapt naar een nieuw abbonnement. Het oude abbonnement van €34 p.m. liep nog paar maanden door. Super leuk gesprek, mijn man was mee.
Noodzaak: nieuwe abbonnement niet hoger dan €40 p.m. incl toestel en geen verzekering.
We gaan scheiden dus ik wil geen hoge kosten. Natuurlijk, begripvol is de verkoper en geeft aan dat het nieuwe abbonnement niet hoger dan 40 euro is. Papier uitgeprint, praat wat maakt wat grapjes, getekend. Bam! De volgende maand €60 euro wordt van mijn rekening geschreven. Ik bel Vodafone. Verklaring: ik heb getekend voor het duurste contract van Vodafone incl verzekering.

Woest ben ik!!

Gewenste Oplossing:

Per direct contract omzetten .......

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iseekay61