Mijn Klacht:
Na het aanvragen van een nieuw abonnement is mijn simkaart geblokkeerd in het Vodafone systeem komen te staan.
Deze ellende duurt nu inmiddels langer dan een maand.
Ik Kan niet bellen, heb geen internet en heb zelf een pre paid aangeschaft om bereikbaar te zijn.
Ik heb inmiddels 5x de klantenservice gesproken, heb de winkel wel 15x van binnen gezien, De gemeente flink gespekt door de P-meter iedere keer te vullen, pre paid tegoed gekocht en het heeft me zoveel tijd, energie en frustratie gekost dat is niet te omschrijven.
Niemand die me kan helpen, van het kastje naar de muur en de rekeningen worden gewoon afgeschreven.
Bij het laatste gesprek werd mij beloofd dat het contract ontbonden zou worden en er een vergoeding in aantocht zou zijn.
Helaas is ook hier weer een grote teleurstelling.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn contract per direct ontbinden (kan er al ruim een maand geen gebruik van maken).
Enige compensatie van alle gemaakte kosten.
Terugbetaling van alle onrechtmatige afgeschreven rekeningen.
Dan ben ik van Deze ellende af en redelijk tevreden.

