Mijn Klacht:
Eind maart heb ik een Red B abonnement afgesloten en ook het toestel ontvangen, een Samsung S3. Binnen 5 dagen bleek het toestel defect te zijn. Ik heb contact opgenomen met klantenservice en ben verteld dat ik het toestel of af kon geven bij een van de vele vestigingen, of aangetekend terug kon sturen. Ik ben vervolgens naar het dichtsbijzijnde winkel gegaan waar ik kreeg te horen dat omdat het een online bestelling was, kon ik het in de winkel niet afgeven en moest ik het zelf retourneren. Eenmaal thuis weer met klantenservice gebeld, en er is mij aangeraden om het toch aangetekend te sturen, de kosten zou ik verged krijgen. Zo gezegd, zo gedaan – dit was 4 april 2013. Na een paar dagen gebeld om te horen of het toestel was aangekomen, “Jazeker, u krijgt een herlevering van het toestel binnen 5 a 10 werkdagen, maar waarschijnlijk eerder, want het is nu niet zo druk”. Na een week weer gebeld, maar niemand wist iets van een herlevering en zou het gaan onderzoeken en weer contact met mij opnemen. Niets gehoord, dus ik weer bellen. Toen krijg ik te horen dat er normaal helemaal geen herleveringen plaatsvinden, en het beste wat ik zou kunnen doen is het abonnement toch annuleren en wachten op bevestiging daarvan en een prepaid simkaart ontvangen. Er werd mij ook gevraagd om over een paar dagen terug te bellen om de status van mijn annulering op te vragen (3 mei 2013). Toen ik weer belde (10 mei 2013) kreeg ik te horen dat de annulering opgevraagd was, maar nog niet voltooid kon worden omdat ze nog op het toestel zaten te wachten! Ik gaf het nummer van het verzendbewijs door, en er is mij weer gevraagd om vandaag (15 mei 2013) te bellen om de status daarvan te achterhalen. Vandaag gebeld, en ik krijg te horen dat ik een herlevering zou moeten krijgen omdat ik nog steeds betaal voor het abonnement en ik het ook wil houden. Nu heb ik te horen gekregen dat er een onderzoek plaats moet vinden i.v.m. het verdwenen toestel, en ik over 14 dagen terug moet bellen om te horen of er een herlevering plaats gaat vinden.
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn met het toestel die ik bested heb, en niet nog langer moet wachten. Ik wil niet weer horen dat ik weer terug moet bellen om weer verteld te worden dat er nog geen oplossing is. Ik ben blij met het abonnement, maar helaas niet met de service.
