Klacht: Levering Iphone 4s

JacobL op 06 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op zondag 11 december 2011 heb ik de Iphone 4s besteld in combinatie met een abonnement van Vodafone met nummerbehoud. Hij zou die week geleverd worden. In de twee weken daarop heb ik meerdere keren de klantenservice (orderstatus) aan de telefoon gehad en elke keer een ander verhaal te horen gekregen. De online orderstatuscheck doet het sindsdien ook niet meer. Op 28 december heb ik nogmaals gebeld en hoorde dat hij is verstuurd naar de koerier. Op de 29e werd ik netjes gebeld voor een afspraak op de 30e. Ik moest echter wel van 8.00 tot 18.00 thuisblijven en zou de 30e (’s ochtends) een email krijgen met een preciezer tijdsbestek. Die mail kreeg ik maar daar stond in dat hij helemaal niet meer kwam want Vodafone had niet geleverd. Er was een fout in het systeem en hij was niet meer op voorraad kreeg ik toen te horen. Vandaag (4 januari) heb ik nog een keer gebeld omdat op 10 januari mijn nummer overgezet wordt. Dat is nu een maand verzet en de telefonist zou het feit dat ik mij iphone nog steeds niet heb “escaleren naar een leidinggevende”.

Samengevat zijn mijn klachten dus als volgt: Slechte informatievoorziening, ik heb een dag thuis moeten zitten voor niets en ik heb nog steeds na bijna een maand mijn iphone niet. De reden dat ik een nieuwe telefoon heb genomen is omdat mijn huidige niet goed meer werkt. Ik zit nu nog steeds met een half werkende telefoon.

Ik wil vooral zo snel mogelijk mijn iphone. Ik zou het ook netjes vinden om voor de dag dat ik voor niets thuis heb gezeten en de (in mijn ogen) te lange vertraging gecompenseerd zou worden.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Vandaag precies een maand geleden. Helaas nog steeds niets ontvangen...

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ik heb inmiddels de iphone ontvangen. Nu ongeveer een week in bezit. Ik kreeg van de 24/7 webcrew een mail dat ik moest laten weten wanneer ik hem zou ontvangen dan kon er gekeken worden naar een compensatie. Tot nog toe nog niets van ze gehoord...

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

12 jaren geleden - Beste JacobL, Helaas hebben we jouw bericht hierover gemist. Ik heb je vandaag alsnog een e-mail gestuurd met een voorstel. Met vriendelijke groet, Astrid Vodafone 24/7 Web Crew

Vodafone

Heeft op 14 maart 2012 om 11:35 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door