Klacht: Kosten content diensten worden zonder voorinformatie doorbelast

op 26 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben er onlangs achter gekomen dat Vodafone al meer dan 6 maanden extra kosten doorbelast (dus in rekening brengt) voor zogenaamde content diensten. Ik had hier nog nooit van gehoord. Uiteraard niet goed dat ik mijn rekeningen niet goed heb gecheckt, echter viel het exact samen met veel bezoeken aan het buitenland. HIerdoor dacht ik dat het daar door kwamt. Vodafone heeft mij echter nooit vooraf op de hoogte gesteld via sms-jes. Het blijkt dat deze sms-jes niet goed aankwamen. Honderden Euros verder, enorm veel telefoongesprekken met de klantenservice, niet nagekomen terugbel afspraken verder…..komt Vodafone over de brug met een creditering van de laatste 2 maanden. Dit zijn ook nog eens de rekeningen van de maanden die nog gefactureerd werden nadat dit alles duidelijk werd. Deze extra kosten konden ze niet meer stop zetten. Slechte informatie voorziening van Vodafone, een zeer matige manier van klachtenafhandeling en bovendien kosten die zonde enige vorm van info-verstrekking worden doorbelast. Men verwijst doodleuk naar de factuur die je achteraf krijgt. Het is voor mij een principe kwestie geworden. Ook in het kader van privacy en betrouwbaarheid. Een externe partij brengt bij Vodafone kosten in rekening, die 1 op 1 worden doorbelast.

Ik ben tevreden wanneer alle extra kosten voor zogenaamde content diensten aan mij worden terugbetaald.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maartenschouten1980