Klacht: Klantenservice uitermate slecht bereikbaar.

Binnenmars op 12 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Iphone in reparatie. Fout emailadres en telefoonnummer genoteerd door medewerker Vodafonewinkel Zwolle. Track en trace reparatieservice vermeld fout emailadres waarnaar prijsopgave verstuurd zou zijn. Meerdere keren telefonisch en email contact gezocht. Lukt vaak niet: Gesprek wordt meerdere keren meteen na ‘Dit gesprek kost 45 cent per minuut’ afgebroken. Als het wel lukt wordt belofte van aanpassen/wijzigen emailadres niet nagekomen. Wordt niets mee gedaan. Krijg reparatiestatus niet toegestuurd.
Mail via website wordt niet op gereageerd.

Enige mogelijkheid is 40 km naar Zwolle rijden om daar mee te delen of ik wel of niet accoord ga met een prijsopgave. Hoe moeilijk kan het zijn om een emailadres aan te passen en vervolgens de email naar het juiste adres te sturen?

Daarnaast wordt ik er wel even op gewezen dat ik voor 13 januari 2011 op de prijsopgave moet reageren, die ik dus niet maar niet krijg!! Ook niet na ruim een week ‘onderhandelen’

Een snelle en eenvoudige bereikbaarheid van de klantenservice met vervolgens de juiste actie om tot een redelijke oplossing te komen.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 15 maart 2012 om 15:46 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door