Klacht: Klacht levering bestelling en slecht service

Klager2015 op 10 februari 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 10 februari 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over de levering van een nieuw toestel na het verlengen van zijn contract bij Vodafone. Ondanks dat het toestel volgens de website op voorraad was en binnen twee werkdagen geleverd zou worden, heeft de klant het toestel na meer dan twee weken nog niet ontvangen. Pogingen om via e-mail en de online chat service contact op te nemen, hebben geen resultaat opgeleverd, en in de winkel bleek het toestel wel beschikbaar te zijn.

Mijn Klacht:

Geachte heer Odenhoven en/of collega’s,

Ik heb een klacht. Ruim twee weken geleden heb ik online mijn contract verlengd en een nieuw toestel besteld. Daarna is het stil geworden en het toestel is niet geleverd. En dat terwijl volgens jullie website het toestel gewoon voorradig en in mijn bevestiging staat dat het toestel binnen twee werkdagen geleverd zou worden. Ik heb vervolgens twee emails gestuurd waarin ik vraag om een status update waar ik geen enkele reactie op heb gekregen. Ook heb ik twee keer uw online chat service gebruikt. De eerste keer werd mij geadviseerd nog even geduld te hebben en de tweede keer werd gezegd dat u niets voor mij kon doen door een storing.
Daarom ben ik vandaag maar naar een Vodafone winkel gegaan, waar het toestel (Galaxy Alpha White) overigens gewoon op voorraad bleek te zijn. Ik heb gevraagd of de bestelling misschien in de winkel geleverd kon worden maar dit bleek niet het geval. Toen heb ik gevraagd of ik mijn bestelling kon annuleren maar dit bleek ook niet te kunnen in de winkel. Ik werd opnieuw verwezen naar de klantenservice die al twee weken niet van zich laat horen. U vindt in uw systeem een notitie van mijn bezoek aan de winkel vandaag.

Ik vind de service van Vodafone echt waardeloos. Ik ben al jaren klant bij jullie en dit ben ik absoluut niet gewend. Ik heb heel dringend een nieuw toestel nodig omdat mijn oude toestel niet meer naar behoren werkt en ik hoor graag zsm hoe jullie dit gaan realiseren! Bovendien vind ik inmiddels dat jullie ook echt enige vorm van compensatie aan moeten bieden. Ik ben tevreden over het netwerk van Vodafone en zou graag klant bij jullie blijven maar dan moeten jullie echt zorgvuldiger met jullie klanten omgaan en ze niet van het kastje naar de muur sturen of uberhaupt niet reageren.

Heel graag op zeer korte termijn uw reactie.

Gewenste Oplossing:

Zsm levering toestel en compensatie voor ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie