Mijn Klacht:
Heb op 28 maart een telefoon gekochte + een Vodafone abonnement. Het is een nieuw abonnement. Kan niet gebeld worden of zelf bellen naar een telefoonnummer dat geen Vodafone abonnement is. Ben reeds twee keer in de winkel geweest. Ze hebben het probleem bij de technische dienst ingediend. Tot op heden nog geen bericht. Wanneer wordt mijn probleem opgelost? Ik heb een telefoon abonnement waarvoor ik moet betalen maar ik kan niet bellen of gebeld worden anders dan naar een andere Vodafone gebruiker. De reactie is telkens dat niemand dit nog ooit eerder heeft gehad. Daar heb ik weinig aan. Als er betaald moet worden lukt het ook.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik het gevoel heb dat mijn probleem serieus genomen wordt en opgelost wordt, zodat ik mijn telefoon kan gebruiken waarvoor hij is. Ben erg ontevreden over de afhandeling op dit moment. Het probleem naast je neerleggen wanneer je het probleem niet kent is volgens mij niet de juiste oplossing voor de klant.

