Klacht: Je kan klagen tot het je ons weegt

op 22 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 3 januari 2020 gaat alles verkeerd!! Ik wou alleen verlengen met nieuwe toestel wegens dual sim. €299 afkoopsom moest ik akkoord gaan gedaan verlengen hoo maar!! 4 bestellingen die niet goed gaan.. Tientallen telefonisch contact aan 10 verschillende medewerkers van 4 afdelingen zonder enig resultaat!! Winkel in mijn woonplaats wist precies wat probleem is voor de klacht gebeld klantenservice gebeld afdeling creditassement moet u met klacht melden gedaan antwoord neee we kunnen niets mee!! Meld via website gedaan afdeling creditassesement moet u mailen!! Eindelijk weer via website gemeld dagen aan het wachten bijna een week GEEN Antwoord!!! Nog steeds niet geholpen niet gehoord en zware teleurstelling en nog een honderden euro’s schade!!

Voorgoed van vodafone af zijn zonder € 299 euro afkoopsom , snelle afhandeling van laatste bestelling en reis kosten die ik moest maken om de telefoon in te leveren!! Ik ben van wenen terug gekomen om persoonlijk ( dat moest van vodafone medewerkers van afdeling canceling..) anders Zou de proces weken duren. Telefoon vorige week zaterdag ingeleverd in winkel ( bewijs aanwezig) alles zat in de doos zelfs was de toestel nog in het gesealde doos!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht Dupe 123

1 maand geleden - Het verbaast me niet dat ze niet in behandeling nemen!! Ik heb rechtstreeks ook klacht ingediend bij hun en krijg je ook geen reactie op!!! Er zijn meerdere wegen die naar de rome lijden!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dupe 123