Mijn Klacht:
Sinds twee weken heb ik mijn abonnement verlengt en daarbij een nieuwe telefoon en sim-kaart gekregen. Echter kan ik nog steeds geen gebruik maken van het telefoon- en internetnetwerk, omdat mijn sim-kaart nog niet geactiveerd is. Na velen malen contact met de helpdesk (kost ook nog eens 45 cent per gesprek) wordt me verteld dat Vodafone het probleem niet kan verhelpen, dat ik maar moet wachten en ze niet weten hoe lang het duurt voordat het verholpen is. Ook heb ik via de website de klacht ingediend. Als reactie kreeg ik bericht dat ik al contact heb gehad met de klantenservice, er niets gedaan kan worden en dat de klacht daarmee is afgehandeld.
Gewenste Oplossing:
Als het probleem per direct wordt opgelost.+ Als Vodafone garant staat voor financiële schade als gevolg van het niet gebruik kunnen maken van mijn telefoon nummer. + Als ik gedurende de periode dat ik geen gebruik kan maken van het netwerk geen abonnementskosten hoef te betalen.

