Klacht: Ik wacht al 15 weken op teruggave van mijn geld

Bulkie op 12 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

30 sept. 2011 heb ik een bestelling geannuleerd. Mijn geld zou binnen 4 weken teruggestort worden. ik heb mijn geld nu (na 15 weken) nog niet. Ik heb mijn klacht hier 16Dec11 ook al gemeld en deze is 21Dec11 afgesloten als zijnde opgelost Zo kan ik ook aan een oplossingspercentage komen van 95%. Dat is dus bullshit. De klachten, in ieder geval mijn klacht, is nog steeds niet opgelost. De klantenservice reageert niet meer opmijn email. Ook de 24/7 webcrew vraagt vriendelijk of ik ze op de hoogte wil houden, maar als ik na een week wil reageren krijg ik een bericht dat ik binnen 7 dagen had moeten reageren en wordt vervolgens weer doorverwezen naar de klantenservice die vervolgens nergens op reageert. Zo wordt ik al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb zelfs schriftelijk een klacht ingediend conform de alg. voorwaarden. Daar zouden ze binnen 30 dagen schriftelijk op moeten reageren. Nou wederom niets dus.
Ik krijg geen uitleg waarom het zo lang moet duren, helemaal niets. Het enige antwoord wat ik krijg (als ik een antwoord krijg) is ja sorry dat u zo lang moet wachten we sturen uw email door naar de desbetreffende afdeling. Nou ik weet niet waar die emails blijven. Ik heb er inmiddels al adig wat verstuurd. Is het nu zo moeilijk om dat geld terug te storten op mijn rekening.

Mijn geld + rente zsm retour.
Rekeningnummer + naam zijn bekend. Heb ik ook al tig maal doorgegeven.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 15 maart 2012 om 15:50 geantwoord

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door