Mijn Klacht:
Al weken heen en weer mailen met vodafone over gigantisch hoge kosten data in het buitenland na overstap nieuw abonnement. Meerdere malen gevraagd om een onderzoek maar men zegt gewoon dat het verbruikt is en we moeten betalen. Ook al geef ik constant aan dat dit absoluut niet kan daar we die dagen in belgie gewerkt hebben. In 3 dagen belgie 400 euro datakosten terwijl we een reis op 1 bundel erbij hebben welke na een paar seconden al verbruikt zou zijn! Wij hebben privé en zakelijk meerdere abonnementen, ook hoge en dure abonnementen ( beiden een abonnement extreem van 100 euro per maand) , maar vodafone geeft hier helaas niets om wij moeten maar gewoon betalen. meerdere malen heb ik ze gevraagd om een oplossing te zoeken, maar ze weigeren stellig te helpen. Van 1 maand 370 euro en een maand 500 euro gewoon betalen. We zijn er helemaal klaar mee en omdat vodafone ons niet tegemoet wil komen, zit er helaas niets anders op dan deze zaak uit te besteden en al onze contracten af te kopen. Erg jammer dat vodafone zo met zijn klanten omgaat. Tot voor kort waren we jarenlang best tevreden.
Gewenste Oplossing:
Kwijtschelding groot bedrag van 2 maanden dataverbruik kosten en verontschuldiging gedrag meerdere medewerkers.
