Klacht: Hoge kosten dataverbruik buitenland

Gwennie op 14 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al weken heen en weer mailen met vodafone over gigantisch hoge kosten data in het buitenland na overstap nieuw abonnement. Meerdere malen gevraagd om een onderzoek maar men zegt gewoon dat het verbruikt is en we moeten betalen. Ook al geef ik constant aan dat dit absoluut niet kan daar we die dagen in belgie gewerkt hebben. In 3 dagen belgie 400 euro datakosten terwijl we een reis op 1 bundel erbij hebben welke na een paar seconden al verbruikt zou zijn! Wij hebben privé en zakelijk meerdere abonnementen, ook hoge en dure abonnementen ( beiden een abonnement extreem van 100 euro per maand) , maar vodafone geeft hier helaas niets om wij moeten maar gewoon betalen. meerdere malen heb ik ze gevraagd om een oplossing te zoeken, maar ze weigeren stellig te helpen. Van 1 maand 370 euro en een maand 500 euro gewoon betalen. We zijn er helemaal klaar mee en omdat vodafone ons niet tegemoet wil komen, zit er helaas niets anders op dan deze zaak uit te besteden en al onze contracten af te kopen. Erg jammer dat vodafone zo met zijn klanten omgaat. Tot voor kort waren we jarenlang best tevreden.

Gewenste Oplossing:

Kwijtschelding groot bedrag van 2 maanden dataverbruik kosten en verontschuldiging gedrag meerdere medewerkers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

9 jaren geleden - Beste Gwennie, Ik zie dat je klacht al is behandeld en hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 15 april 2013 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klacht is inmiddels al opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door