Mijn Klacht:
Vorige week zag ik dat mijn rekening veel te hoog uitgevallen was. Ik meteen kijken of ik buiten mijn bundel zat. Dit was niet het geval. Contact gehad met Vodafone en die jongen die me zogenaamd aan het helpen was wist niet waar het door kwam dat de rekening te hoog was. Ik zat niet buiten mijn bundel. Dat kon hij bevestigen. Doorgevraagd waar zou het dan aan liggen en meneer kon daar geen antwoord op geven. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik de hrlpdesk bel en dat ze niet weten wat het antwoord is. Ik hou dus vol en geef aan dat iemand anders er naar moet kijken en wel direct. Hij laat me heel lang in de wacht staan in de tussentijd dacht ik dus er hard gewerkt werd om mijn vraag te beantwoorden. Na een poos wachten komt Yoeri terug en vertelt hij me dat ze het antwoord niet hadden. Toen brak echt me klomp. Waar heb ik dan op gewacht. Maar goed ik had van Yoeri een toezegging dat hij ke op de hoogte zou brengen van het probleem. De hoge factuur. Ik heb hen heel specifiek gevraagd mij elke dag te informeren over de status van de vraag. Het lijkt bij Vodafone wel alsof ik ze vraag een wo te doen naar mijn vraag over de hoge factuur. Blijkbaar is het net zo moeilijk. Wat denk je dat er is gebeurt. Geen enkele dag een telefoontje gehad en nu is het bedrag gewoon afgeschreven. Ik moet nu weer moeite doen om het te stoneren. Zij gaan gewoon verder met liegen tegen klanten. De dag dat ik mijn abonnement wilde opzeggen deden ze zo lief om mij te behouden en nu bieden ze niet eens service aan. Dit is mij nu voor de 2e keer overkomen. Eerste keer geen oplossing en nu moeten ze maar met een oplossing komen want dit gaat nergens over. Leg mij uit waarom ik een hoge rekening moet betalen. Dit is een hele simpele vraag. Graag een antwoord. Waarschijnlijk wordt hier ook niks mee gedaan maar we zullen het zien. Oh ja die Yoeri was de enige die werkt bij Vodafone die zo heet dus het gesprek is makkelijk Door vodafone terug te luisteren.
Gewenste Oplossing:
Tevreden na een uitgebreid excuus met daarin waarom zo wordt gehandeld. Als ze me niet als klant willen dan zeg ik met alle liefde mijn abonnement op. Als ze me wel willen graag meer afford tonen. Ik heb meer dan mijn best gedaan. Ik wil een antwoord op mijn vraag waarom de rekening hoog is en een correctie uiteraard indien het niet klopt maar dat spreekt voor zich

