Klacht: geen verbinding

leivo op 16 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen verbinding heb ik al voor gebeld.antwoord ja sorry mevr maar U woont net in een slecht ontvangstgebied ,ze hadden zoveel fatsoen moeten hebben toen ik het abonnement afsloot om dit te zeggen maar nee hoor de centjes zijn binnen.
de klantenservice stuurde me ook nog naar een winkel van vodafone na 45 min wachten kreeg ik te horen ; nee mevr U moet toch echt de klantenservice bellen sorry hoor maar een fijne dag verder !!
vodafone is een grote ergenis

Gewenste Oplossing:

beter ontvangst of abonnement opzeggen dan kun je de telefoon er ook bij terug krijgen voor dat hij een keer door het raam gaat !!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

leivo

Heeft op 17 januari 2012 om 15:37 geantwoord

slecht ,kan inderdaad het contract verbreken maar wel het resterende abonnements geld betalen.
geweldig vodafone wat een oplossing!!!!!!!!!!

Vodafone

Heeft op 17 januari 2012 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone heeft de klant uitleg gegeven over de dekking op het adres van klant en de mogelijkheden om het contract op te zeggen.

Alle klachten die gemeld zijn door