Mijn Klacht:
Ik ben in december 2013 voor de vijfde keer een 2-jarig contract aangegaan met Vodafone. Ik heb sinds toen altijd “geen service” gehad in het buitenland. Al anderhalf jaar van het kastje naar de muur gestuurd en het is nog steeds niet opgelost. Zie bijlage voor het hele verhaal.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het probleem eindelijk is opgelost en ik een financiële vergoeding krijg voor de ellende en slechte service van de afgelopen anderhalf jaar.

