Mijn Klacht:
ik heb mijn abbo sinds 2 maanden verlengd bij Vodafone met een iphone 6 … maar heb vanaf ht begin geen gebrui kunnen maken van 4g netwerk omdat sim kaart niet deed en heb 2 kaarten gehad en kon nog steeds geen gebruikvan maken van 4g tot op heden niet kan ik geen gebruik maken van 4g.
heb ook een kruistest gedaan en toen deed hij het wel 4g dus het ligt niet aan mijn telefoon
ik betaal wel voor mijn 4g netwerk want dat is de reden dat ik een tel heb genomen omdaar gebruik van te kunne maken ivm sneller internetten
dus ik zou graag een tegen actie/ergoeding van jullie willen ivm geen gebruik kunne maken van 4g netwerk ..
Gewenste Oplossing:
nou als ik ik een vergoeding krijg voor de gebrekkige service van Vodafone wat totaal niet mijn schuld en wel voor die diensten betaald heb netjes ...

