Mijn Klacht:
Vorige maand heb ik een prepaid microSIM kaart aangevraagd vanwege een nieuw toestel. Dat zou 5-8 werkdagen duren. Ondertussen duurt het al een maand en nog geen kaart ontvangen. Ook kan de klantenservice niet eens vertellen wanneer dat gaat gebeuren. Ondertussen blijven ze proberen mij naar de winkel te sturen maar daar heb ik geen zin in.
Vorige week een klacht ingediend bij Vodafone via hun website maar daar heb ik een week later ook nog geen antwoord op gekregen . . . en bij een bolgende poging die website te gebruiken blijk die niet meer te werken (Er is iets misgegaan op deze pagina . . .)
Gewenste Oplossing:
als ik de microSIM kaart heb

