Klacht: exorbitant hoge rekening in 2 weken

drummer op 21 december 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds twee weken particulier abonnee bij Vodafone. Ik heb mijn nummer overgenomen van mijn vorige werkgever. Per 1 december. Er is nu al een bedrag van € 255,15 afgeschreven van mijn rekening. Ik heb hierover contact gehad met Vodafone te veel gebeld buiten mijn belbundel??? ! of 2 keer even met Spanje gebeld dat kan toch niet zulke kosten opleveren?

Gewenste Oplossing:

Ik wil een tegemoetkoming in deze kosten. Ik ben niet goed voorgelicht en ik wil een abonnementsvorm waar ik precies weet wat ik eind van demaand betalen moet. En ik wil daar niet naar welke site dan ook hoeven gaan om mijn beltegoed op te vragen. Te veel gebeld blokkeren en bij geen Mb meer ook blokkeren tot de eerste van de volgende maand. Dat is m.i. de erlijkste en beste oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door