Klacht: Eerder verlengen contract ineens niet mogelijk.

ronenhan op 19 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb 2 contracten mobiele telefonie lopen bij Vodafone. Van een contract is de telefoon defect geraakt. Abbo zat nog niet binnen de termijn van 4 maanden om te kunnen verlengen. Met klantenservice gebeld en tip gekregen met ander nummer te bellen. Daar kon men mij verder helpen en tot max. 6 maanden eerder verlengen. Zo gezegd zo gedaan echter na 3 keer bellen omdat de verbinding gewoon werd verbroken geen resultaat en geen eerdere verlenging.

Eerste keer was alles ok, kon verlengen en toestel wat ik wilde was voorradig. Toen ik vroeg wat ik voor het toestel moest bijbetalen in de wacht gezet en vervolgens verbinding verbroken…..

Terugbellen….. Geen gegevens van voorgaande gesprek bekend??? Hele verhaal opnieuw en toen werd me ineens verteld dat de verlenging niet geaccepteerd werd en er werd geen reden hiervoor medegedeeld……

Dus…..drie gesprekken a €0.45 per gesprek, 1 uur van mijn kostbare tijd en resultaat nul !!!

Conclusie: met beide abonnementen weg bij Vodafone zodra deze zijn afgelopen. Duurt helaas nog even…. en deze nare ervaring met zo veel als mogelijk mensen delen. Als mij iemand vraagt waar een abonnement te nemen kun je wel indenken wat mijn advies zal zijn.

Afspraken nakomen en gewoon verlengen. Anders zal ik beide abonnementen beëindigen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

11 jaren geleden - Beste ronenhan, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Naar aanleiding van je klacht heb ik je gegevens nagekeken. Het is inderdaad zo dat je 4 maanden voor de einddatum van je contract mag verlengen. Helaas kan ik niet voldoen aan je verzoek om je contract eerder te verlengen. Nog een paar dagen en dan kun je een contractverlenging aanvragen. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 07 februari 2013 om 11:37 geantwoord

Het is helaas niet mogelijk om eerder dan 4 maanden voor einddatum contract, een contractverlenging aan te vragen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Dus Vodafone: Je wacht 3 WEKEN alvorens te reageren en schrijft dan dat ik binnen enkele dagen toch al kan verlengen.............kansloos. Verder wordt door jullie toegezegd dat je ook 6 maanden eerder kan verlengen zolang je dan maar een eenjarig abbo afsluit maar opeens kan dit niet meer. In jullie reactie wordt ookalleen even vermeld dat ze ineens niet aan dit verzoek kunnen voldoen zonder opgaaf reden. Heb 2 abbonementen lopen die altijd keurig optijd betaald worden: wat wil je nog meer !!! Kansloze reactie, di eook nog eens 3 weken op zich heeft laten wachten (zal wel komen omdat ze het aantal klachten niet verwerkt krijgen.....)

Bericht van Vodafone

11 jaren geleden - Beste Beste ronenhan, Vervelend te lezen dat zou zijn toegezegd dat je 6 maanden van te voren mag verlengen. Een klant kan niet eerder dan 4 maanden van te voren verlengen.Ik kan ook geen toezegging terugvinden in ons systeem. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door