Klacht: Dualsim

op 03 oktober 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik dacht vanwege mijn nieuwe bedrijf het handig zou zijn om dualsim aan te schaffen voor mijn foons. Zo ook gedaan. Sta bij mijn werk. Ze doen het geen van beiden. Gebeld met Voda: ze zien een storing en gaan de boel resetten. Na een kwartier zou het opgelost moeten zijn . niet dus. Weer gebeld: ga naar voda winkel. Daar kunnen ze ook niks voor mij doen. Ik naar huis: oude simkaart laten reactiveren. Hee, de boel werkt weer! Ik moet opdrachtgever brllen. Nummer wordt niet herkend. Echtgenoot gebrld: welk nummer zie je? Ander nummer doorgegeven per support aan opdrachtgever. Ineens: alles weg. Geen telefonie, internet of wat dan ook. Ik terug naar huis. Blijkt dat iemand van voda twee nummers heeft omgedraaid. Behalve mijn geloofwaardigheid eyc heeft dit mij ook EUR 100 a 150 gekost, dankzij voda. Dit loopt al sinds maart. Ik heb al meerdere emails gestuurd. Geen reactie, behalve dat ze het niet binnen de vastgestelde termijn konden afhandelen. Nu oktober. Wacht nog steeds.

Excuus en schadevergoeding van EUR 150, exclusief wettelijke rente.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door metavangils