Mijn Klacht:
Oke nou ik ben ondertussen 3.5 maand aan het bellen met vodafone omdat ik slechte dekking had ik heb in totaal niet schrikken wel geklokt 7 uur in de wacht gestaan in totaal ben door 8 persoonen opgehangen omdat ze me niet konden helpen er zijn 3 cases voor me aan gemaakt 2 daarvan zijn niet door gezet naar de juiste afdeling voor ontbinding en de andere had niks te maken met mijn klacht hoe vodafone met klachten omgaat is echt belangelijk ik wordt niet geholpen en ze zeggen allemaal het zelfde sorry menneer ik kan niks voor u verandere die afdeling is niet te bereiken dat vind ik een verschrikkelijke zaak dat dit zo kan gebeuren dat je niet verhoord wordt
Gewenste Oplossing:
Als mijn contract door jullie wordt opgezegd ik heb nu meerder keren gevraagd of jullie wat voor me kunnen doen maar omdat jullie mijn probleem niet sirieus nemen vindt ik het niet meer dan normaal dat ik naar een andere partij kan ik heb nu lang genoeg met mezelf laten spelen ik betaal nu voor een heel abbonement en krijg maar de helft is genoeg geweest zo u kunt mij bereiken op 0652006671 c.santhuizen

