Klacht: Bewezen slecht netwerkbereik op mijn huisadres en moet afkopen

op 12 juni 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemorgen,
Ik ben zo boos of eigenlijk verdrietig. Ik ben al langere tijd bezig met Vodafone. Alle stappen netjes doorlopen
Melding geen netwerk, wegvallen gesprekken, haperende gesprekken
– kruistest gedaan ook andere telefoon zelfde probleem
– nieuw Sim kaartje opgestuurd gekregen, nul verbetering zelfde probleem
– WiFi bellen zelfs ziggo monteur gaat komen en WiFi versterkers gehuurd geen verbetering
– netwerktest op internet gedaan, klacht doorgestuurd naar netwerkcrew
– oplossing komende 4 maanden tot 1 okt afloop contract
20% korting op facturen

Maar ik heb vele vele belangrijke telefoontjes te doen vanuit huis ivm gezondheid zoontje. En het wegvallen van gesprekken bij artsen en hulpverleners is echt te bizar. Ik ben er klaar mee. Wens per direct contract te mogen beëindigen.
Advies: afkopen 4x €55,00 dus en dan mag ik per direct weg bij Vodafone. Te brutaal toch dit.
Ik wil bereik hebben en vertrouwen op het netwerk en nu betaal ik voor het feit dat ik bewezen door Vodafone een slecht netwerk thuis heb! Ongelofelijk.
Voel me zo machteloos. Moet nog veel telefoontjes plegen komende maanden. Kunt u me helpen

Mijn mail reactie Nav onderstaande mail:
– Goedemiddag Simone,

Ik heb zojuist weer gebeld met Vodafone. Alle oplossingen zijn uitgeprobeerd met de beste bedoelingen maar zonder enkel resultaat.

Ik vind dat ook stellig dat ik per direct mijn abonnement op moet kunnen zeggen zonder voor de kosten op de draaien van het lopende contract tot 1 oktober 2019.

Voorgesteld zojuist was te mogen opzeggen maar nog wel 4x€55,00 abonnement te betalen ????? Wat is dit voor een brutale oplossing. Wie gaat er €220,00 betalen voor een netwerk dat bewezen niet werkt.

Vandaag wederom bij twee uiterst belangrijke gesprekken over gezondheid van mijn zoon is de verbinding verbroken. Ik wil dit niet meer. Ik wil bereikbaar zijn en kunnen vertrouwen op jullie netwerk. Daar betaal ik
Voor.

Dus bij deze laat me overgaan naar een andere provider en neem
De kosten voor jullie rekening. Mochten jullie niet akkoord gaan dan ben ik nu echt geneigd stappen te ondernemen in een onderzoek naar jullie. Tevens is mond op mond reclame een belangrijk iets en ook dit was positief maar na alles wat er uitgezocht door jullie en netjes geprobeerd is door mij, is de uitkomst nul en heb ik nog steeds slecht bereik bij telefoongesprekken die voor onze thuissituatie op gezondheids gebied gevoerd moeten worden.

Ik ben nu helaas echt boos en neem aan dat het begrepen wordt en jullie tot de juiste beslissing komen dit contract kosteloos te annuleren.

Groetjes Mandy

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 6 jun. 2019 om 10:43 heeft Vodafoneo Klantenservice het volgende geschreven:

Vodafone Email banner
Antwoord op je e-mail Antwoord op je klacht
06062019 10:43 Ons antwoord
Beste mevrouw Megens,

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8746359. De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal. Gelukkig is dit waarschijnlijk binnen drie maanden opgelost.

Oplossing
Vanaf nu is het mobiele bereik van Vodafone bij jou in huis een stuk beter. Jij kunt namelijk nu bellen via je Wifi-verbinding. Lees hier wat het is en hoe je je telefoon ervoor in kunt stellen: www.vodafone.nl4gbellen

Ondertussen
We vinden de situatie vervelend en daarom krijg je van ons 4 maanden 20% korting op je abonnement. Misschien zie je dit nog niet meteen terug op de eerstvolgende rekening, maar dan wordt het verrekend met die daarna.

Na 3 maanden nog geen verbetering? Laat ons dit dan even weten door te bellen met onze klantenservice via 1201, zij zullen hiervan een nieuwe melding maken.

Vriendelijke groet,

Postbus 1500
6201 BM Maastricht
KvK: 14052264

Telefoon: 0800-0094

Per direct kosteloos contract stoppen, nummer overname door t-mobile en een excuus

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandyzeb