Klacht: Betaling van stopzetten abonnement

op 14 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb per ongeluk op 17 augustus het contract voor teee jaar verlengd. Op 3 oktober heb ik dit afgezegd. 1 november is het contact stopgezet en ben ik over gegaan naar een ander provider en stopte het contact bij Vodafone. Tot mijn verbazing werd er zomaar 323,19 € van de rekening gehaald de duur van het twee jarig contact.
Ik heb gebeld en moest de klacht per mail melden dat heb ik nu drie keer gedaan tot nu toe geen antwoord gehad maar wel een brief dat ik moet betalen anders komt er een incassobureau .
Dat ik een redelijk bedrag moet betalen vind ik logisch maar twee jaar vind ik niet oké
Mijn vraag is heeft Vodafone recht op de hele som gedurende het contract dus twee jaar.
Met vriendelijke groet
Marijke Postma
marijkepostma@hotmail.com

Ik wil een redelijk bedrag betalen zes maanden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Reactie van de melder van de klacht Marijke Postmakl

1 maand geleden - Deze klacht is al drie keer gemeld bij Vodafone vind het vreemd dat ze niet reageren

Reactie van de melder van de klacht Marijke Postmakl

1 maand geleden - Bovenstaande opmerking is van mij. Waarom reageert Vodafone niet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marijke Postmakl

1 maand geleden - Afgelopen donderdag 16 januari hebben wij gebeld met Vodafone om te vragen om het contract te herstellen zodat ik weer terug kan naar Vodafone. Dit lijkt mij een redelijke vraag maar NEE dat was wel mogelijk maar dan moest ik een nieuw contract afsluiten en de boete van 323,19 blijft gewoon staan. Het spijt mij maar wat is dit een onvoorstelbare slechte klantvriendelijk van Vodafone.Waarom is het onmogelijk om een fout van mij te herstellen en krijg ik alleen maar te horen nee de boete blijft. Mijn telefoon nummer is 061735511.Wat kan ik nog doen om het op te lossen

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Postmakl