Mijn Klacht:
3 weken geleden telefonisch een iPhone 5 besteld met abonnement (1e jaar 27,50 p.m. 2e jaar 55,00 p.m.) De levertijd bedroeg 5-10 werkdagen. Twee weken netjes gewacht maar er kwam geen iPhone binnen. Direct contact opgenomen met de klantenservice en wat blijkt: niets bekend van de bestelling! Opnieuw een bestelling geplaatst en er zou teruggebeld worden over het simkaartnummer. Helaas geen telefoontje gehad. Toen zelf maar de klantenservice gebeld om het simkaartnummer door te geven. Er werd mij verteld dat er een mail rondgestuurd werd binnen de verkoopafdeling. Wel aangegeven dat ik teruggebeld wilde worden door de persoon die de 2de bestelling had geplaatst voor mij i.v.m. de overgangsdatum met mijn oude T-mobile abonnement. Wat schertst mijn verbazing: wederom werd er niet teruggebeld!
Vandaag weer gebeld met de klantenservice en ik was met stomheid geslagen toen ik hoorde dat ook de tweede bestelling weer in het niets was verdwenen en er niets bekend was over eerdere contacten tussen mij en de klantenservice!
Het eind van het liedje: zonder bewijs van eerdere bestellingen kan ik niet het iPhone abonnement tegen het oude tarief afsluiten. Wat gaat hier fout?! Ik word gewoon met een kluitje in het riet gestuurd, volgens mij zijn de oude (goedkopere) abonnementen gecanceld en word ik geacht om een nieuw (duurder) abonnement af te sluiten.
Ik vind het geen manier van zaken doen!
Gewenste Oplossing:
iPhone 5 met abonnement tegen het oude actietarief.
