Mijn Klacht:
Ik heb een abbonoment aangevraagd bij vodafone met 14 dagen bedenktijd.
Na het ontvangen van mij simkaart bleek me verbinding heel slecht te zijn, mijn 4g3g deed het niet en bellen wilde maar amper lukken.
Na 2of3 dagen na het onvangen van de simkaart heb ik contact net vodafone gehad.
Er werd mij verteld dat ik het abbonoment kon opzeggen omdat ik binnen termijn zat , vervolgens vroeg de medewerker of ik bereid was een aantal tests uit te voeren om te kijken of we het op konden lossen, ik zei dat ik dat best bereid was te doen maar dat ik bang was dat als het te lang duurt ik buiten mijn opzeg termijn kwam, de collega vertelde mij dat ik me nergens zorgen over hoefde maken omdat ook al ik buiten mijn termijn kwam vodafone een netwerk garantie bied en het dus inhield dat ook al ik buiten mijn opzeg termijn kwam ik recht had op contract ontbinding vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn gekochte product.
Dit vertrouwen had ik vodafone absoluut niet moeten geven maar helaas ben ik er toch ingetrapt.
Vervolgens zijn er een aantal tests uitgevoerd zoals een reset, een simkaartcheck en een nieuwe simkaart, dit heeft niet geholpen en sterker nog na de reset had ik 1,5 dag helemaal geen netwerk meer.
Ik vervolgens weer contact opgenomen (je kent het wel 15x doorverbonden en het verhaal weer opnieuw vertellen), deze keer werd ik doorverbonden met afdeling netwerk aangezien hun de afhandelingen doen als je netwerk niet goed werkt, ze gaven mij gelijk en gingen de opzegging in orde maken maar dit kon wel een aantal dagen duren .
ik heb vandaag 22 mei weer contact opgenomen met het idee dat het vandaag allemaal opgelost zou worden , maar helaas niets is minder waar want ik kreeg te horen dat er helemaal niks bekend over was en dat de aanvraag voor opzegging niet goedgekeurd is omdat de afdeling netwerk geen problemen heeft gevonden (ondanks na al mijn klachten).
ik vertelde de mevrouw dat ik dit echt ernstig vind dat ik zo behandeld word ondanks dat ik alles binnen de termijnen heb aangegeven en alles geprobeerd heb om het op te lossen. Ze vertelde me dat ze er niks aan kon doen en dat ik 1 jaar vast zit aan me contract ondanks ik deze niet kan gebruiken.
ik vertelde de collega dat ik al 50 min buiten stond omdat ik niet eens kon bellen en werken tegelijk , als ik niet bleef staan waar ik stond valt de verbinding weg, dit was heel erg frustrerend.
Ik kon het niet geloven en vertelde de mevrouw dat ik het vertrouwen compleet verloren ben in vodafone en aan het lijntje word gehouden, ook vertelde ik de mevrouw dat ik zeer veel spijt heb dat ik hun mijn vertrouwen heb gegeven (dit vanwege de tests die uitgevoerd waren , het feit dat ik er op vertrouw dat ze een oplossing voor me gingen zoeken ,maar eigenlijk ik aan het lijntje werd gehouden totdat ik buiten me termijn zit).
Ik vroeg de collega of zij in het syteem kon kijken of al mijn belletjes en klachten in het systeem stonden en dat klopte.
alles stond erin inclusief de datums en toch konden ze het niet voor me oplossen.
De conclusie aan het einde van het gesprek was dat we de tests weer opnieuw gaan uitvoeren en het weer bij afdeling netwerk neer leggen.
ik heb in de loop van de gesprekken vermeld dat ik slecht tot geen bereik heb thuis(Weesp), op werk (schiphol) en ook onderweg maar dit was niet voldoende om te constateren dat hun product niet goed werkt.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en voel me compleet machteloos en heb enorm spijt dat ik naar vodafone ben gestapt.
Conclusie ik had gewoon lekker bij T-mobile moeten blijven.
Met vriendelijke groet Rody van Doesburg
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Gewenste Oplossing:
Waneer mijn contract word gestopt, ik heb hier duidelijk recht op.
Een verdere oplossing is er niet , ik wil nooit meer contact met vodafone.
