Klacht: Belkosten naar het buitenland

daveheidstra op 22 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Bellen naar het buitenland wordt per minuut berekend en valt buiten de bundel. Ik heb naar een buitenlandse klantenservice gebeld die door de piek in bellers niet alle gesprekken doorliet. Dus moest ik herhaaldelijk hier naar toe bellen. Nu heb ik heel veel gesprekken die 4-7seconden duren. Hiervoor wordt een hele minuut in rekening gebracht. Dit is mij niet gezegd geworden toen ik het abonnement afsloot. Dit waarschijnlijk omdat ik allang klant ben bij vodafone en het telkens heb laten verlengen met 2 jaar.

Alle gesprekken die naar hetzelfde buitenlandse nummer hebben plaatsgevonden onder een gesprek te zetten en deze als een gesprek aan mij factureren.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 31 januari 2012 om 15:04 geantwoord

Vodafone heeft de klant gewezen op de geldende voorwaarden die al sinds ingang van het abonnement op de Vodafone website te downloaden zijn.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

daveheidstra

Heeft op 31 januari 2012 om 16:21 geantwoord

Bij de telefonische verlenging zijn mij deze voorwaarde niet duidelijk gemaakt. Ik was meer dan 6jaar klant bij vodafone. In deze 6jaar al meerdere slechte dingen gebeurd. Tijd voor over te stappen! Ook vind ik het schandalig dat een klantrelatie zo wordt afgesloten. Voor mij nooit meer vodafone! Complete afrader en zal dit ook aan meerdere mensen duidelijk maken!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Het erge is dat een oplossing en slechte reclame voor vodafone gespaakt kon blijven voor 12euro. Terwijl ze miljoenen aan reclames uitgeven.

Alle klachten die gemeld zijn door