Mijn Klacht:
Wat een ellende bij Vodafone
denk je eindelijk een nieuwe telefoon te bestellen met een nieuw abonnement ja hoor dat lukt prima via de website 1-2 weken levertijd je wordt automatisch op de hoogte gehouden als hij wordt verzonden krijg je een e-mail of sms bericht dit dus gedaan op 30-09-2014 nou intussen voor de 14e ff een paar pogingen gedaan op hun facebook om wat meer info te krijgen over mijn in behandeling zijnde bestelling alles wat je krijgt geduld u word op de hoogte gesteld als hiervoor vernoemd nou de 13E nog niets gehoord denk ga een via de prive chat proberen zelfde verhaal . oke dan de 14e niks nada noppes geen bericht dus maar weer eens contact gezocht met een dame van de klantenservice en ja hoor de vraag die zij stelde was wanneer heeft de bestelling geplaatst op de 30e mevrouw en de levertijd zou 1 tot 2 weken zijn ik kijk het even voor u na (ff wachten) nou meneer het toestel dat u besteld heeft word in week 46 geleverd dus dat is meer dan 30 dagen levertijd dus ik zeg dan ga ik het bij deze herroepen mijn bestelling of te wel annuleren dat is goed meneer maar dit kan wel 5 werkdagen duren, nou oke dan, intussen wel via een andere internet site van de Phone House een nieuwe besteld met nummer behoud
maar ja dan heb je wel een probleem want je abbo is wel per de 30 gelijk vernieuwd tot 2017 EHHH Pardon wel een abbo verlengen maar niet direct een nieuwe telefoon leveren wat klopt hier niet ??? maar niet getreurd ik wacht dan wel even 5 dagen in alle vertrouwen dat dit geregeld zal worden. Maar wat gebeurt me nu de 16e krijg ik dus een e-mal dat mijn telefoon onderweg is en deze de 17e wordt afgeleverd tja ik moet werken maar ik had toch de 14e alles geannuleerd? ja dat heb ik . dacht even dat ik abuis was maar heb het nog eens nagelezen via de prive chat van Vodafone.nl
ok wat nu wachten op zaterdag dan word het telefoontje afgeleverd! yes en ja hoor daar komt meneer van post.nl .tja jammer dan wel voor niets want ik weiger natuurlijk het pakket te ontvangen en kan gelijk retour heb het tenslotte toch geannuleerd, mooi geregeld dus nu op naar die bewuste dinsdag de 21e oktober nou nee hoor niks nadda noppes geen terug gedraaid abbo staat nog steeds op 2017 , oke misschien zijn ze wat langzaam bij Vodafone dus ik denk wacht even misschien is het vandaag geregeld en wat denk je nee dus weer niet oke gaan we weer maar eens bellen met de klantenservice nou leuk gesprek gehad maar wat krijg ik te horen na al mijn gegevens ter beschikking te hebben gesteld Ja meneer er is een melding van de 14 e gemaakt ivm het annuleren van uw order (yes dacht ik ben niet gek) maar deze schijnt niet doorgevoerd te zijn( oke foutje bedankt) en u heeft het pakje wel ontvangen en in het systeem staat dat deze geweigerd is en terug gestuurd (oke en nu) ja nu moeten wij wachten tot we een melding krijgen dat deze weer terug is in het magazijn en dan kunnen wij de procedure tot annulering afronden (WAAAAATTTTT!!!!!!) ja wij moeten deze procedure volgen, Nou dacht het niet eerst krijg ik tweemaal iemand aan de telefoon dat dit dinsdag al geregeld zou zijn want ik heb dit de 14e dus al geannuleerd dus het pakketje had heel niet afgestuurd hoeven te worden en ik zit hier nog steeds zonder nieuwe telefoon en daarbij behorend abbo die ik al de 14e in huis had kunnen hebben via The Phone House fijn hoor Meneer /Mevrouw Vodafone jullie hebben mijn gegevens tevens de melding dat ik de !4e geannuleerd heb tevens in het systeem staan dat pakketje geweigerd is en retour is gegaan wat is nu het probleem dan om per direct mijn abonnement plus bestelling terug te draaien naar de oorspronkelijke status ik ben echt niet van plan om nu mijn nieuwe abonnement te gaan betalen inclusief bijdrage nieuwe telefoon verder ben ik ook niet aansprakelijk of wil aansprakelijk gesteld worden voor het zoek raken van een pakket wat ik niet eens in mijn handen heb gehad dus ik zou zeggen mensen van Vodafone doe er wat aan en wel nu meteen
Vind ik leukVind ik leuk · · Delen
Hans Lemein
Gewenste Oplossing:
op het moment dat dit per direct terug gedraaid is dus annulering van voortzetting abonnement inclusief levering telefoon zodat ik per direct mijn telefoon kan laten komen via The Phone House

