Klacht: adres wijzigen

op 09 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vorig jaar online mijn adresgegevens na verhuizing gewijzigd bij vodafone online.
Nu ruim een jaar later een bestelling geplaatst bij het verlengen van het abonnement.
Zijn de spullen gestuurd naar het oude adres!
Ik nogmaals controleren op vodafone online maar daar staat keurig twee maal het juiste, nieuwe adres.
Dus ik even bellen, ik dacht dat is zo in orde gemaakt. Niet dus.
Bij Vodafone kun je dus wel online alles regelen, je adres wijzigen etc. maar volgens de jongeman aan de telefoon wordt het adres voor bestellingen niet online aangepast en moest mijn moeder maar even aan de telefoon komen of naar een winkel gaan ivm online fraude etc. Wat een onzin!
Haar pakket is inmiddels verzonden naar haar oude adres en meneer wenst het niet in orde te maken. Nergens staat vermeld dat als je je adres online wijzigt dat bestellingen dan nog steeds naar je oude adres gestuurd worden. Echt heel erg slordig dit!

Sowieso dat het adres aangepast wordt en het pakket naar haar nieuwe adres gestuurd wordt.
Maar eigenlijk denk ik dat we het abonnement gewoon annuleren en naar een ander gaan.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angelavanlieshout