Mijn Klacht:
Ik heb op 29 maart online een abonnement afgesloten bij Vodafone. We zijn inmiddels al bijna 4 weken verder en mijn bestelling is nog steeds niet binnen bij Vodafone. Ik krijg steeds te horen dat de bestelling is vastgelopen bij de creditcheck. Daarom moet ik een mail sturen om de reden te achterhalen. Dit heb ik onderhand al drie keer gedaan. De laatste keer hebben ze aangegeven via de mail dat ze akkoord zijn gegaan. Dit is al 1 week geleden. Heb ik de klantenservice weer gebeld, omdat ik nog steeds niks vernomen heb van mijn telefoon. Zeggen ze bij de klantenservice weer hetzelfde wat ik de afgelopen 4 weken honderd keer heb gehoord. Uw bestelling is niet bij ons binnen. Hij is vastgelopen bij de creditcheck. U moet hier en hier een mail naar sturen. Ik ben het wachten zat en ik wil gewoon mijn telefoon.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik mijn telefoon geleverd krijg. Zo snel mogelijk het liefst

