Klacht: Abbonnement opzegging

op 21 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 13 december Vodafone telefonisch gesproken. Hierbij gaf ik aan dat ik mijn huidige abonnement wil opzeggen die verliep tot 02-2019. Ik had online het wel verlengd met mijn nieuwe nummer die ik toen ook sinds kort had. Ik had aangegeven dat iedereen bij ons thuis al jaren bij Vodafone een abonnement heeft Ziggo. Alleen dat we door de jaren heen steeds meer problemen hebben met het internet. We hebben ook vaker verschillende monteurs gehad maar niemand die ons echt kon helpen. Hierbij zag ik dus van het contract af. En heb ik meneer aangegeven dat hij alles moet annuleren en opzeggen omdat ik ga overstappen naar T-mobile. Meneer probeerde het ondertussen voor mij te regelen hij had er begrip voor. Het duurde erg lang meneer kwam af en toe terug om aan te geven dat er iets mis ging en dat hij het niet kon regelen.Hij belde met andere afdelingen en gaf uiteindelijk aan dat ik later op de dag een mail zou ontvangen en dat hij het erg jammer vond dat ik weg bij Vodafone ga. Ik heb later ook een mail ontvangen die ik inmiddels ook verwijderd heb dat mijn contract ontbonden is. Nu zie ik maanden later ineens dat ik elke maand alsnog voor Vodafone elke maand betaal terwijl ik helemaal geen gebruik heb gemaakt van t abonnement tot december. Sindsdien heb ik ook een nieuwe abonnement bij een nieuwe provider. Ik heb net ook weer met de klantenservice gebeld van T-mobile maar ze konden me verder niet helpen en geven aan dat ik het alleen geannuleerd heb en niet opgezegd heb. Vind het erg naar dat dit gezegd word terwijl ik het duidelijk aangegeven heb dat ik weg wil bij Vodafone.

Ik wil mijn geld terug, van al die maanden dat ik betaald heb. Het gaat ook nooit goed bij Vodafone. Mocht t zijn dat niet verholpen word zorg ik ervoor dat de rest van t gezin ook weg gaat ziggo. ben er echt klaar mee.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmaorman