Klacht: Aanpassing abbonement niet uitgevoerd

op 20 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Opmerking : Vanwege de hoge datakosten heb ik op 7 dec 2019 met Vodafone gebeld en heb toen met Roy gesproken. Op zijn advies is het abonnement toen omgezet naar Red together 40GB voor 35 euro per maand, dit is aan mij per sms code bevestigd met code 10856. Het abonnement zou dan binnen 24 uur zijn omgezet. Ik was blij met deze oplossing, maar schrok enorm toen ik mij. Factuur voor december ontving ruim 204 euro! Ik ben daar ontzettend van geschrokken en heb dit bedrag dan ook teruggehaald omdat ik als student zijnde niet genoeg over houd om van te leven. Daaropvolgend heb ik meerdere keren naar Vodafone gebeld en ben telkens van de ene naar de andere medewerker doorverbonden waar ik telkens opnieuw het hele verhaal moest vertellen. Uiteindelijk zit ik na ruim een maand nog steeds met een hoge rekening en is mijn abonnement nog steeds niet omgezet. Uiteindelijk ben ik nu geblokkeerd en reageerd Vodafone niet op mail.

Ik ben tevreden als Vodafone de rekening van 204 Ero laat vervallen zoals afgesproken mijn abbonement aanpast en ik een vast bedrag van 35 euro per maand betaal.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hakuna matata