Klacht: 1

Dusdatisie op 13 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17-11-1012 een bestelling online gedaan voor 4 iPhone 5 met nummerbehoud. Half december hebben we 2 iPhone 5 geannuleerd ,jammergenoeg niet alle 4 omdat 2 nummers al actief waren. De nummers zijn actief, we betalen al abonnementskosten maar nog steeds geen iPhone 5 !!!!!!!Door de gedeeltelijke annulering van de bestelling blijkt er een fout te zitten in de verwerking van de order. Iedere keer dat je belt komen ze steeds terug met dezelfde opmerking hierover en dat ze er wat aan zullen doen maar wanneer?? Het is jammer dat je je verhaal niet tegen de juiste persoon kunt houden! We zijn diep teleurgesteld over Vodafone online !!!

Gewenste Oplossing:

Dat wij met spoed 2 iPhone 5 geleverd krijgen en een duidelijke tegemoetkoming in onze ongemakken hiervan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

11 jaren geleden - Beste Dusdatisie, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Ik heb je gegevens nagekeken in ons systeem en ik kan zien dat je klacht inmiddels is behandeld. Graag wil ik namens Vodafone excuses aanbieden voor de gang van zaken. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 28 februari 2013 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

klacht is inmiddels behandeld

Alle klachten die gemeld zijn door