Klacht: Vlucht gemist

op 22 augustus 2017 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Ik nam de vlucht van khartoum naar istanbul op 20-08-2017. Die vlucht had 1 uur vertraging. Mijn connexion in turkije zou 2 uurtjes zijn. Nu was dat maar 1 uur. Ik had vanuit khartoum geen bordingcart gekregen dus die moest ik zelf nog gaan halen. Er stond een hele lange rij waar ik 10 min moest wachten totdat ik aan de beurt kwam. Vervolgens moest ik door de paspoort controle wat 15 mij duurde. Daarna kon ik naar de gate gaan. Ik ging naar de gate waar amsterdam bij stond. Toen ik daar aan kwam en zat te wachten. Was de gate nummer oppeens veranderd. Het was nummer 501. Ik rende naar de andere gate met nog meer dan 20 andere mensen. Maar helaas was de gate gesloten. Ik had de vlucht gemist. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik als 17 jarige meisje helemaal alleen op een vliegveld in een ander land. Ik vrieg hulp aan heel veel turken maar die holpen me niet goed. Uiteindelijk zeiden ze dat ik een visum voor 25 euro moest kopen en weer een nieuwe ticket. Toen ik bij de ticketoffice was hoorde ik er een paar nederlands een gratis ticket hebben gekregen omdat zij de vlucht ook hadden gemist. Dus dat wilde ik ook. Maar tegen mij zeiden ze nee. Ik moest een nieuw ticket kopen naar huis. Dat was 640 euro. De ticket was niet naar amsterdam maar naar keulen. Vanaf keulen moest ik met de trein naar eindhoven en vanaf daar heb ik zelf vervoer geregeld. Ik heb die dag helemaal niet geslapen. Het is niet mijn schuld dat de gate nummer ineens veranderde en meer dan30 mensen hun vlucht ook hadden gemist. Waarom kregen heel veel mensen een gratis ticket en ik niet? Terwijl we allemaal met het zelfde probleem zaten.

Ik ben tevreden als ik me geld terug krijg. 640 euro is niet niks. Ik heb zo hard zitten janken toen ik hoorde dat de gate was gesloten want het was echt niet mijn fout. Ik had nog goed op de borden gelezen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amnaaaxx