Klacht: Vlucht gemist

op 27 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

op 25-7-2017 om 18.50 uur zouden wij gaan vliegen vanaf Dusseldorf, om 13.30 weggegaan maar net over de grens bij Arnhem file ze hadden een snelweg helemaal afgesloten niks geen borden over afzetting en geen afslag die we konden nemen. We kwamen 17.53 aan bij de incheckbalie maar konden niet meer mee omdat mijn man de auto nog moest weg zetten in de gereserveerde parkeergarage daar wilden ze niet op wachten. Naar de grondstewardess gegaan van ITS maar alles zat vol ook geen omboeking mogelijk wel een vlucht voor 1500 euro extra en dan ook nog een overstappen in Istanbul daar zagen wij vanaf want de reis was al ruim 3200 euro! Ook werd er geen alternatief of wat dan ook aangeboden en nu ztiten we thuis balen als een stekker maar niks geen vakantie….

Dat ze met een goede oplossing komen! Je kunt toch niet ons laten zitten met geen vakantie een omboeking zonder kosten of geld terug!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 10:11 geantwoord

Beste mevrouw Dirksen,

Bedankt voor uw melding. We kunnen inderdaad begrijpen dat u baalt dat u uw vlucht heeft gemist. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt echter bij uzelf en door wegwerkzaamheden kunnen wij er jammer genoeg niets aan doen dat u hierom uw vlucht niet heeft gehaald.

Onze reserveringsafdeling heeft nog voor u nagekeken of wij u vluchten kunnen aanbieden op een later tijdstip maar helaas zijn deze al helemaal volgeboekt. Het spijt ons te lezen dat u hierdoor niet meer op vakantie kunt gaan, wilt u niet proberen nu nog een vlucht te kunnen krijgen naar Turkije? Wij helpen u graag verder.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door miranda dirksen