Klacht: vlucht gemist

op 08 oktober 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had op 1 oktober een vlucht van
Ankara naar Istanbul en van Istanbul naar Amsterdam
Bij de overstap in Istanbul ging het mis door erge lange rijen bij de paspoort controle hebben we de vlucht gemist en er was ook geen rij voor mensen die snel hun vlucht moesten halen.

Door dat ik mijn vlucht gemist heb heb ik kosten gemaakt door bellen afspraken die ik moest af zeggen

Gewenste Oplossing:

als een de gemaakte extra kosten worden verrekkend

Ik moest iemand zoeken die voor mijn kon werken
mobile kosten eten en drinken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door medine 1971