Klacht: VLUCHT GEMIST

op 06 oktober 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geboekt via D-reizen, daar stonden we ingecheckt en wachtend op de vliegtuig.. bij de juiste Gate tenminste dat dachten we!! Onze Gate was gewijzigd zonder oproep of dergelijk! Absurd. Onze namen werden niet geroepen en we hebben gerend naar de juiste gate, helaas was de vliegtuig al vertrokken. Ik wil daarom deze klacht indienen. Want door dat de vliegtuig was vertrokken heeft Neckerman ons nog kunnen helpen zodat we alsnog naar Marokko konden vliegen op de zelfde dag. MAAR.. we hebben wel zelf tegen de 400 euro moeten betalen voor een enkeltje voor 2 volwassenen en 1 kind. Dit vind ik belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de (enkeltje) tickets die we moesten betalen terwijl we netjes aanwezig waren,en door jullie eigen fout door niets op te roepen de vliegtuig hebben moeten missen.

Als bijlage ziet u de bewijsstukken (tickets)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zahraamak