Klacht: Vlucht gemist

op 17 augustus 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

het vlucht uit Teheran had vertraging. Moment dat wij in Turkije wij werden wij niet in de betreffende gate toegelaten. De medewerker zei dat wij naar een andere bali moeten gaan, hij was niet behulpzaam en beleefd. Naar zijn zeggen was dat niet zijn probleem. Bovendien zei hij dat het niet gewoon is dat zij de passagiers roepen. Wij waren een groep van minstens 16 mensen. Wij gingen naar een andere balie van turkisch airlines. Deze medewerker zei dat er niks aan te doen was en het eerst volgende vlucht zou volgende dag was. Wij waren genoodzaakt om een nacht in Istanbul te blijven. Zonder spullen natuurlijk want deze waren in bagages. Tevens moet ik melden dat ik mijn zoon van 15 bij me had, die 24 uur lang is angstig geweest dat wij volgende vlucht ook zouden missen en hele tijd in paniek is geweest. Daarnaast was hij zo verheugd om naar huis te geen. Na ongeveer vier uur heen en weer rennen zijn wij naar een hotel gebracht. Ik heb deze als zeer vervelend ervaren. Door deze kon ik maandag niet op mijn werk opdagen, datgene die niet door mijn werkgever op prijs is gesteld. Bovendien moest ik kosten maken om naar mijn echtgenoot en familie te bellen om het door te geven. Ik heb naar turkisch airlines gebeld. Volgens betreffende telefonist was ik op 14 augustus terug gekomen naar Nederland!! Ik wil turkisch airlines aansprakelijk stellen voor deze nare ervaring en mijn verlorene werkdag. Graag verneem ik een relatie van u

Ik wil een vergoeding voor mijn verloren werkdag en kosten dat ik gemaakt heb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

9 maanden geleden - Beste reiziger, Wij kunnen u wellicht helpen aan schadevergoeding. Wij behandelen ook vluchten naar Europa met Turkse luchtvaartmaatschappijen. www.flightlaw.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gentille