Klacht: Vliegtuig gemist terwij peroneel wist dat ik aanwezig was en vliegtuig nog gekoppeld

op 14 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik had een retour ticket in de flijght HV5131 Ams-Barcelona
doordat de scanner voor de aduane niet mijn check in online herkende moest ik van de medewerker mijn boardingcard in de balie uit laten printen.
ik zei tegen de medewerker van de scanning dat ik mijn vliegtuig zou missen.
Maar hij bleef doorgaan dat ik moest bij de balie van tranavia laten uitprinten.
vervolgens toen ik kwam naar de gate de gate deur was gesloten en de vliegtuig nog gekoppeld.
ik heb langdurig de deur geknopt luid genoeg zodat zij die konden horen.
vervolgens heb ik vanuit de hall signalen aan de piloot laten zien dat ik een vliegticket heb en dat de deur is gesloten.
zij hebben niets gedaan ondanks dat zij wisten dat ik in de hall was.
vervolgens gaat een grondstewardess uit en word ik beschuldigd dat ik te laat kwam en dat zij niets voor mij kunnen doen. Ik vind het schandalig dat het personeel van Transavia de passagieren die nog naar binnen kunnen gaan in de steek laten en vervolgens de ticket laten misen terwijl zij bewust zijn dat de passagier in de hall is.
Al mijn hotel reserveringen in Barcelona zijn verpest en nu moet ik een vliegtuig zoeken in mijn 5 dagen vakantie die nu met deze ervaring ;met u maatschappij 4 of 3 worden.
Met deze ervaring twijfel ik dat ik weer met transavia wil vliegen en ga andere online waarschuwen van dat dit soort van behandeling krijgt men bij uw medewerkers op Schiphol
Ik verwacht een vergoeding te krijgen van mijn vliegtickets.;
Met nog vriendelijke groet

Carlos Ochoa Leon

vergoeding van vliegtickets. retour Amsterdam Barcelona

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carlosochoa