Klacht: Verzoek regeling annulering bestelling keuken

op 12 juli 2012 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb bij u een orderovereenkomst getekend voor afname van een keuken.

Het vooruitzicht op het moment van ondertekenen was dat ik in 2012 in een woning zou gaan wonen die nog gebouwd moest worden.

Omdat het bouwproject niet is doorgegaan vanwege de bezwaarschriften van omwonenden heb ik geen woning en dus ook geen keuken meer nodig.

Direct nadat ik wist dat het bouwproject niet doorging ben ik naar uw vestiging in Apeldoorn gegaan om dit te melden.

Uw vestigingsmanager van toen heeft alle papieren gezien.
Ik wist dan ook niet beter dan dat alles geregeld was en ik er van uit kon gaan dat de bestelling werd geannuleerd.

Plotseling kreeg ik telefoontje van BvCM en kreeg ik te horen dat u een tijd geleden een incassoprocedure bent opgestart.

Blijkbaar heeft het incassobureau steeds aanmaningen naar het verkeerde huisadres verzonden waardoor de incassokosten blijkbaar ook zijn gestijgen.
Ik wist nergens van en heb daardoor ook niet eerder kunnen reageren.

Helaas is mijn verkering in die tijd ook nog beëindigd en ben ik in de financiële problemen geraakt waardoor ik geen financiële middelen meer heb om een keuken te betalen.

Heb nog een schuld van € 15.000,= bij de bank.

Ik verzoek u begrip te hebben voor mijn situatie en mij niet nog verder in een diepe put te laten vallen.

Tevens verzoek ik u de incassoprocedure met onmiddellijke ingang te beëindigen en de bestelling van de keuken als geannuleerd te beschouwen.

Indien dit niet gebeurt zal ik een schuldsanering aan moeten vragen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht saskia.dijk

5 jaren geleden - 2 weken geleden zaterdag 28 juli 2012, is mijn schoonvader bij de vestiging in Apeldoorn geweest, en heeft met de vestigingsmanager Ronald gesproken. Daar is gezegd dat als wij de papieren hebben van de gemeente waarop staat dat het project niet doorgegaan is, de kous af zou zijn. Gisteren 9 augustus 2012, heb ik van de projectleider de papieren ontvangen. Hierin staat dat het project vanaf juni 2010 gestopt is, en dat ze nu verder gaan nadenken over de herontwikkeling, waarin waarschijnlijk totaal andere huizen komen(goedkoper en kleiner), vanwege de economische crisis. Deze papieren worden vandaag gebracht naar de vestigingsmanager in Apeldoorn. Hiermee zou het dan klaar moeten zijn. Wij wachten in spanning af.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 01 februari 2013 om 13:55 geantwoord

keuken is bij ons geannuleerd

Alle klachten die gemeld zijn door saskia.dijk