Klacht: verzilveren E ticket

op 31 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb mijn e ticket verzilvert en uit geprint en zie dat ik de verkeerde naam en datum heb gebruikt.
Dus een dubbele e ticket heb per vergissing bij uit printen.
Bel ik met klantenservice wordt me gezegd hier kunnen we niets meer aan doen helaas.
Lijkt me sterk met de middelen die jullie hebben.

Gewenste Oplossing:

Als mijn e ticket veranderd kan worden in de juiste gegevens.
Anders zie ik me genoodzaakt eens met kassa of een ander programma contact te zoeken. Wellicht kunnen die dingen wel voor mekaar krijgen en wij als gewone burgers niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 15 juni 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MLGJ Weijzen