Klacht: Verzending

op 13 februari 2018 over GooHoo in de categorie Computer Games

Ik heb betaald om mijn pakket te laten bezorgen op 12 – 02 tussen 18:00 en 21:00 (aangetekend, verzekerd en met Track n Trace) De Track n Trace code deed het pas de dag na de gekozen bezorgdatum. Ook zag ik dat de bezorging was verzet naar 13 – 02 tussen 18:00 en 21:00. Op die dag was de bezorgtijd veranderd in: tussen 08:00 en 18:00. Na 18:00 werd dit weer veranderd naar: tussen 18:00 en 21:00. Uiteindlelijk zag ik na 21:00 dat alweer de datum is verzet naar 14 – 02 tussen 08:00 en 18:00. Ik ben dan niet thuis. Wanneer krijg ik mijn pakket binnen en wat is er mis gegaan met mijn verzending? Met vriendelijke groet, R. van Kempen

Ik zou graag mijn pakket bezorgd willen hebben op 14 - 02 tussen 18:00 en 21:00. Ook wil ik de kosten vergoed krijgen die ik heb moeten betalen om een borgmoment te kunnen kiezen. Tot slot wil ik graag weten waarom je betaalt voor het kiezen van een bezorgmoment, als je na het betalen pas een mail krijgt met daarin de mededeling dat dit bezorgmoment niet 100% zeker is en kan worden verlengd met 3 dagen. Als dit bij het bedrag had gestaan, had ik niet voor die optie gekozen.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar GooHoo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door roro1393